Thursday, February 27, 2020

လိုက်မခံစားနဲ့

လူတိုင်းကိုအရေးပေးပြီး
ကိုယ့်ကိုလစ်လျူရှုတာကို လိုက်မခံစားနဲ့

လူတိုင်းကကံကောင်းပြီး
ကိုယ်က ကံဆိုးနေတာကို လိုက်မခံစားနဲ့

လူတိုင်းကိုဖော်ရွေပြီး
ကိုယ့်ကို စိမ်းကားတာကို လိုက်မခံစားနဲ့

လူတွေရဲ့ ချစ်ခြင်း မုန်းခြင်းတွေကို လိုက်မခံစားနဲ့

လူတွေရဲ့ မလိုတမျိုး လိုတမျိုး မျက်နှာထားတွေကို လိုက်မခံစားနဲ့

လူတွေရဲ့ ကိုယ့်အပြစ်လွတ်ချင်စိတ်တွေကို လိုက်မခံစားနဲ့

လူတွေရဲ့  အပြစ်ပြောချင်စိတ်တွေကို လိုက်မခံစားနဲ့

လူတွေရဲ့ ပြောင်းလဲတတ်ခြင်းတရားကို လိုက်မခံစားနဲ့

အရာရာကို နှလုံးသားနဲ့လိုက်ခံစားမိသူဟာ ပင်ပန်းဆင်းရဲတတ်တယ်

လောကကြီးမှာ မှန်လိုကျင့်တာ စိတ်ချမ်းသာဆုံးနည်းလမ်းပါပဲ ။

သက်တန့်ချို
27-Feb 2020

No comments:

Post a Comment