Friday, September 14, 2012

ဘ၀ရဲ႕ပဲ့တင္သံ

ဘ၀ရဲ႕ပဲ့တင္သံ




တစ္ခါတုန္းက ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္ဟာ သူ႔မိခင္ကို ေဒါသထြက္ျပီး အက်ယ္ၾကီးေအာ္လိုက္တယ္ “ ကၽြန္ေတာ္ အေမ့ ကို မုန္းတယ္ . . ကၽြန္ေတာ္အေမ့ကိုမုန္းတယ္ ” အဲဒီလို ေအာ္ျပီးတဲ့အခါ သူ႔ကို ရိုက္မွာစိုး လို႔ ေကာင္ေလးဟာ ေၾကာက္လန္႔တၾကား နဲ႔ အိမ္အျပင္ကို ထြက္ေျပးခဲ့တယ္ ။

ေျပးရင္းေျပးရင္းနဲ႔ သူတို႔အိမ္ နဲ႔ ခပ္လွမ္းလွမ္းက ခ်ိဳင့္၀ွမ္းတစ္ခုကို ေရာက္သြားခဲ့တယ္ ။ အဲဒီမွာလည္း သူဟာ မေက်နပ္ခ်က္နဲ႔ ထပ္ေအာ္ျပန္တယ္ ။ “ ကၽြန္ေတာ္အေမ့ကို မုန္းတယ္ . . .ကၽြန္ေတာ္အေမ့ကိုမုန္းတယ္ ” ေအာ္ေအာ္ျပီးျပီး ခ်င္း သူ ေအာ္လိုက္တဲ့အသံကို အံ့ၾသဖြယ္ရာသူျပန္ၾကားလိုက္ရတယ္ ။ “ ကၽြန္ေတာ္အေမ့ကို မုန္းတယ္ . . .ကၽြန္ေတာ္အေမ့ကိုမုန္းတယ္ ”

ဒါဟာ ေကာင္ေလးရဲ႕ဘ၀မွာ ပထမဆံုးအေနနဲ႔ ကိုယ့္အသံကိုယ္ျပန္ၾကားလိုက္ရျခင္းလည္းျဖစ္တယ္ ။ သူ အရမ္းကိုေၾကာက္လန္႔သြားျပီး သူ႔အေမဆီ ျပန္ေျပးလာခဲ့တယ္ ။ ျပီးေတာ့ သူ႔အေမကို အေမ တေကာေျပာျပ လိုက္တယ္ ။ “ အေမ ဟို ခ်ိဳင့္၀ွမ္းထဲမွာ ဘယ္လို လူဆိုးလည္းမသိဘူး . . ဘယ္သူမွမရွိပဲ ကၽြန္ေတာ္ၾကား လိုက္ရတယ္ . . ကၽြန္ေတာ့္အသံနဲ႔လည္းဆင္တယ္. . ကၽြန္ေတာ္အေမ့ကို မုန္းတယ္ . . .ကၽြန္ေတာ္အေမ့ ကိုမုန္းတယ္ . . ဆိုျပီး ေၾကာက္လိုက္တာ အေမ ကၽြန္ေတာ့္ကို ကာကြယ္ေပးပါ ”

အေမျဖစ္သူက နားလည္သြားျပီး ေကာင္ေလးကို ေျပာတယ္ ။ “ သား မေၾကာက္ပါနဲ႔ အဲဒီခ်ိဳင့္၀ွမ္းထဲျပန္သြားျပီး . . ကၽြန္ေတာ္အေမ့ကို ခ်စ္တယ္ . . ကၽြန္ေတာ္အေမ့ကို ခ်စ္တယ္ လို႔ သြားျပန္ေအာ္ၾကည့္ပါ ” လို႔ေျပာလိုက္တယ္ ။ ေကာင္ေလးကလည္း သူ႔အေမေျပာတဲ့အတိုင္း ခ်ိဳင့္၀ွမ္းထဲ ကိုျပန္သြားျပီး ေအာ္လုိက္တယ္ ။ “ ကၽြန္ေတာ္အေမ့ ကို ခ်စ္တယ္ . . .ကၽြန္ေတာ္အေမ့ကိုခ်စ္တယ္ . . ” အဲဒီအခါမွာ သူျပန္ၾကားလိုက္ရတာက သူ႔အသံျဖစ္တဲ့ ပဲ့တင္သံ “ ကၽြန္ေတာ္အေမ့ကို ခ်စ္တယ္ . . .ကၽြန္ေတာ္အေမ့ကိုခ်စ္တယ္ . . ” ဆိုတဲ့အသံျဖစ္ေနေတာ့တယ္ ။

-------------------------------------------------

ဘ၀ ဆိုတာ ပဲ့တင္သံေတြနဲ႔ဖြဲ႕စည္းတည္ေဆာက္ထားတယ္ ။ ကိုယ္လုပ္ခဲ့သမွ်ဟာ ကိုယ့္ဆီပဲျပန္ျပန္လာတယ္ ။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ေပးသမွ် ကိုပဲ ကၽြန္ေတာ္တို႔ျပန္ရေလ့ရွိတယ္ ။

“ သင္ဟာ တျခားသူေတြအေပၚ ေကာင္းေနတဲ့အခါ . . အဲဒါသင့္ကိုယ္သင္အေကာင္းဆံုး တည္ေဆာက္ေနျခင္း ပါပဲ ”

သက္တန္႔ခ်ိဳ
LIFE IS AN ECHO အားခံစားဘာသာျပန္သည္ ။

စာဖတ္ပရိတ္သတ္သူငယ္ခ်င္းမ်ားကို အစဥ္ေလးစားေသာအားၿဖင့္.......................

5 comments:

  1. ပုိစ့္သစ္တင္တိုင္းလာေရာက္ဖတ္ၿဖစ္ပါတယ္..
    ပုိစ့္ေလးေတြအတြက္ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။။

    ReplyDelete
  2. ကိုယ္လုပ္ခဲ႔သမ်ွ ကိုယ့္ဆီျပန္လာတယ္ ဆိုတာ အရမ္းကိုမွန္တဲ႔ စကားေလးပါ။

    ReplyDelete
  3. အန္တီေလးေမခင္September 18, 2012 at 9:47 PM

    ဘ၀ ဆိုတာ ပဲ့တင္သံေတြနဲ႔ဖြဲ႕စည္းတည္ေဆာက္ထားတယ္ ။ ကိုယ္လုပ္ခဲ့သမွ်ဟာ ကိုယ့္ဆီပဲျပန္ျပန္လာတယ္ ။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ေပးသမွ် ကိုပဲ ကၽြန္ေတာ္တို႔ျပန္ရေလ့ရွိတယ္ ။အရမ္းကိုမွန္တဲ.စာပိုစ္.ေလးပါ
    အားေပးလ်ွက္ခင္တဲ.အန္တီေလးေမခင္

    ReplyDelete
  4. အေတြးေလးေတြ ကအျမဲခ်စ္စရာေကာင္းတယ္

    ReplyDelete
  5. ႀကိဳက္တယ္

    ReplyDelete