တစ္ေန႔တစ္ေန႔ပိုဆိုးလာတဲ့ ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔မႈျပႆနာကို အစိုးရမင္းေတြ ဒီအတိုင္းၾကည့္ေနၾကေတာ့မွာလား
( စက္တင္ဘာလ ၃ ရက္ မနက္ ၈း၂၀ ခန္႔ ကမၻာေအးလမ္းေပၚရွိ ဆီဒိုးနားဟိုတယ္ေရွ႕တြင္ ယာဥ္ပိတ္ဆို႔မႈျဖစ္ေပၚေနစဥ္ )
အခ်ိန္ကိုၾကည့္လိုက္ေတာ့မနက္ ၇ နာရီခြဲ ကၽြန္ေတာ္ေနထိုင္ရာ ေျမာက္ဥကၠလာပ ျမိဳ႕ေလးမွာ စထြက္ကတည္းက ၾကံဳေတြ႔ရသည္က အ၀ိုင္းၾကီးဆိုေသာ ေနရာမွာ အဆမတန္ ယာဥ္ပိတ္ဆို႔ေနျခင္းျဖစ္သည္ ။ ကားသမားအားလံုးကိုၾကည့္လိုက္ေတတာ့ မ်က္ႏွာမ်ားက သုန္သုန္မႈန္မႈန္ ။ သူလို ကိုယ္လို အလုပ္ကို အခ်ိန္မမွီမွာစိုးတာနဲ႔ အေရးၾကီးကိစၥမ်ား ေနာက္က်မွာ စိုးသည္ႏွင့္ ပူေလာင္ေသာကေရာက္ေနေသာ မ်က္ႏွာမ်ားႏွင့္ပင္ျဖစ္သည္ ။ ျမိဳ႕ထဲကို ေရာက္ဖို႔ လမ္း ၃ လမ္းသာရွိသည္ ။ လမ္း၀ေအာက္ကေန သြား၍ ေ၀ဇယႏၱာလမ္းအတိုင္းသြား ဒါမွမဟုတ္ ကမၻာေအးလမ္းေၾကာအတိုင္းသြား ဒါမ်မဟုတ္ ျပည္လမ္းကေနသြား ဒါပဲျဖစ္သည္ ။ ၃ လမ္းစလံုးသည္ ေန႔စဥ္ ရံုးတက္ရံုးဆင္းခ်ိန္သာမက အခ်ိန္တိုင္းလိုလို ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔ေနေလ့ရွိပါသည္ ။ ကၽြန္ေတာ့္စိတ္ထဲ ေမးခြန္းေတြ ေမးခ်င္လာသည္ ။
၁ ။ ေန႔စဥ္ပိုဆိုးလာေနေသာ ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔မႈျပႆနာကို ေျဖရွင္းရန္မည္သူ႔တြင္ တာ၀န္ရွိသနည္း
၂ ။ တာ၀န္ရွိသူမ်ားသည္ ဘာေၾကာင့္ မသိက်ိဳးႏြံေန႔စဥ္ျပဳေနရသနည္း
၃ ။ ဘာေၾကာင့္ ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔ရသနည္း
၄ ။ ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔မႈ ျပႆနာကိုေျဖရွင္းရန္နည္းလမ္းတကယ္မရွိတာလား ရွိရဲ႕သားနဲ႔ မလုပ္ေပးၾကတာလား
၅ ။ ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔မႈေၾကာင့္ ဘာေတြ နစ္နာသြားသလဲ
အမ္အာတီေတြ ဘာအာတီေတြ ညာအာတီေတြ ခဏထားပါ ေလာေလာဆယ္ ရန္ကုန္မွာ ေန႔စဥ္သြားလာေနရတဲ့ျပည္သူေတြအဖို႔ ၾကံဳေတြ႔ေနရတဲ့အခက္အခဲေတြကို မွန္အနက္ၾကီးေတြတပ္ျပီး အဲကြန္းဖြင့္ထားတဲ့ ဇိမ္ခံကားစီးေနေသာ လူၾကီးမင္းမ်ား သိဖို႔ေကာင္းလွပါတယ္ ။ VIP ဆိုေသာ လူတန္းစားတစ္ရပ္ ႏွင့္ လမ္းေၾကာင္းဆိုေသာ အရာ ၊ ေမာ္ေတာ္ပီကယ္ေတြမွ မႈတ္ေသာ ၀ီစီတံ တညံညံႏွင့္သြားလာေနၾက အစိုးရလူၾကီးမင္းတို႔ ထိုအခ်က္အလက္ ကို ၾကံဳေတြ႔ဖူးၾကမည္မထင္ ။ တစ္ခါေလာက္ တာ၀န္ရွိသူ အာဏာပိုင္အစိုးရမင္းတို႔အေနနႏွင့္ လိုင္းကားတိုးမစီးတာေတာင္ ေမာ္ေတာ္ပီကယ္ လမ္းေၾကာင္းရွင္းမပါပဲ ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔မႈျပႆနာကို စနည္းနာၾကည့္ေစခ်င္ပါသည္ ။ နံပါတ္ ၁ တြင္ ေမးထားေသာ ေမးခြန္းအတုိင္း ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔မႈသည္ မည္သူ႔တြင္တာ၀န္ရွိသနည္း ။ အစိုးရအာဏာပိုင္လူၾကီးမင္းေတြလား ၊ ေန႔စဥ္ သြားလာေနေသာ ျပည္သူေတြလား ၊ ဘတ္စ္ကားသမားေတြလား ၊ ကိုယ္ပိုင္ယာဥ္ေမာင္းသူေတြလား ၊ တက္စီအေမာင္းသမားေတြလား ၊ မထသ လား ပို႔ေဆာင္ေရး၀န္ၾကီးဌာနလား စည္ပင္သာယာလား ကၽြန္ေတာ္ တကယ္ကိုသိခ်င္မိသည္ ။ ႏုိင္ငံတစ္ႏုိင္ငံကို အာဏာရ အစိုးရျဖစ္ေစ လူထု တင္ေျမွာက္ထားေသာ အစိုးရျဖစ္ေစ အစိုးရမင္းသာ အုုပ္ခ်ဳပ္ပါသည္ ။ ထို အစိုးရမင္းတြင္ ႏုိင္ငံသားတိုင္း လိုလို ၾကံဳေတြ႔ေနရေသာ ျပႆနာကို ေျဖရွင္းရန္ တာ၀န္ရွိသည္ဟု ယူဆပါသည္ ။ တာ၀န္မရွိဟုဆိုလွ်င္ အစိုးမင္းမ်ားမွာ ဘာေတြ တာ၀န္ရွိသနည္း ။ ေသခ်ာပါသည္ ။ ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔မႈျပႆနာကို ျမန္ျမန္ေျဖရွင္းရန္လိုအပ္လာေနေသာ First Priority (ပထမဦးစားေပး ) အဆင့္ျဖစ္သည္ ဟု ကၽြန္ေတာ္ယူဆပါသည္ ။
မီဒီယာမ်ားမွျဖစ္ေစ Social Network မ်ား မွျဖစ္ေစ ေန႔စဥ္ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔ေနျခင္းကို အျမဲတင္ျပေနခဲ့ပါသည္ ။ သို႔ေသာ ္ဘယ္ေလာက္ပဲ ေရးသည္ျဖစ္ေစ တင္ျပသည္ျဖစ္ေစ တာ၀န္ရွိသူမ်ားသည္ မသိက်ိဳးႏြံျပဳေနၾကဆဲပင္ျဖစ္သည္ ။ ကိုယ့္ကိုယ္ကို တာ၀န္မရွိဟု ယူဆေနၾကျခင္းေလာ သို႔တည္းမဟုတ္ ၾကည့္ေကာင္းေကာင္းႏွင့္ ၾကည့္ေနၾကျခင္းေပေလာ တာ၀န္ရွိသူမ်ားမွပင္သိေပလိမ့္မည္ ။ အဓိကကေတာ့ လူေတြ မွာ ကိုယ္ခ်င္းစာတရား ေပ်ာက္ဆံုးေနျခင္းသာျဖစ္ေပလိမ့္မယ္ ။ သူမ်ား ဘယ္ေလာက္အခက္အခဲ ျဖစ္ျဖစ္ ကိုယ့္အခက္အခဲမျဖစ္သေရြ႕ ကိုယ္နဲ႔မဆိုင္ ကိုယ့္တြင္တာ၀န္မရွိဟူေသာ တာ၀န္မဲ့စိတ္ဓါတ္မ်ား ကိန္းေအာင္းေနသေရြ႕ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ရန္ကုန္ျမိဳ႕သည္ စင္ကာပူကိုမွီဖို႔မဆိုထားႏွင့္ ဒံုရင္းကဒံုရင္း လူေနထူထပ္သည္းသည္းကားၾကပ္စိတ္ရွုပ္စရာျမိဳ႕ၾကီးသာ ျဖစ္လာလိမ့္မည္ ။
ဘာေၾကာင့္ ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔ရသနည္း ဆိုေသာ ေမးခြန္းကို ေျဖခ်င္ေနတာၾကပါျပီ ။ မိုးရြာလည္းလမ္းပိတ္သည္ မီးပြိဳင့္စနစ္ေတြ Timing မကိုက္၍ လမ္းပိတ္သည္ ဘတ္စ္ကားေတြ မွတ္တိုင္မွာ ပိတ္ရပ္၍ လူေစာင့္တင္ေန၍လမ္းပိတ္သည္ အိမ္ကားေတြမ်ားလာ၍ လမ္းပိတ္သည္ ။ လမ္းေတြက်ဥ္း၍ လမ္းပိတ္သည္ ။ လမ္းေပၚ ေစ်းသည္ေတြ တက္ေရာင္း၍ လမ္းပိတ္သည္ ဘုရားဘုရား ကၽြန္ေတာ္ ေတြးၾကည့္တာတင္အေတာ္မ်ားသည္ ။
ထိုသို႔ဆိုလွ်င္ ေန႔စဥ္ ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔မႈျပႆနာကို ေျဖရွင္းရန္နည္းလမ္းမရွိၾကေတာ့ဘူးလား ။ အျမန္လမ္းေတြ ေျပးဖို႔ေတြ ဘီအာတီေတြ အမ္အာတီေတြ ခဏထားၾကပါ မိုးပ်ံရထားေတြေကာင္းကင္ရထားေတြ ေျမေအာက္ရထားေတြ ခဏထားၾကပါဦး အေပၚမွာ ေဖာ္ျပထားတဲ့ အရာေတြကို ေျဖရွင္းရန္ နည္းလမ္းတကယ္မရွိၾကတာလား ။ ရွိပါသည္ ။ နည္းလမ္းမ်ားစြာရွိပါသည္ ။ ရွိလွ်င္ ဘာေၾကာင့္ မေျဖရွင္းေပးၾကသနည္း ဟုတ္ကဲ့ တာ၀န္မဲ့ေသာ စိတ္ဓါတ္ေတြကိန္းေအာင္းေနျခင္းေၾကာင့္သာျဖစ္ပါသည္ ။ တစ္ခ်က္ခ်င္းကို ျပန္လည္တင္ျပပါမည္ ။
၁ ။ မိုးရြာလို႔လမ္းပိတ္သည္ အမွန္ေတာ့ ဆင္ေျခဆင္လက္သာျဖစ္သည ္။ မိုးရြာတုိင္းလမ္းပိတ္စရာမရွိပါသည္ ။ အႏၱရာယ္ျဖစ္မွာစိုး၍ ကားအရွိန္ကို ေလ်ာ့ခ်လိုက္၍ ကားသြားေႏွးသြားျခင္းသာျဖစ္ႏုိုင္သည္ ကားေတြ ဘီးလွိမ့္လို႔မရေလာက္ေအာင္ ပိတ္ဆို႔စရာအေၾကာင္းမရွိပါ ။ ေဟာ .... အေျဖေတြ႔ပါျပီ မိုးနည္းနည္းရြာလိုက္တိုင္း လမ္းေပၚ ေရတင္ေသာ စနစ္ဆိုးၾကီးေၾကာင့္ျဖစ္သည္ ။ ဘာေၾကာင့္ စနစ္ဟူေသာ စကားကို ထည့္ေျပာရသနည္း ။ မိုးရြာလွ်င္ ေရတင္သည္ ကို ေျဖရွင္းရန္ ေရႏွုတ္ေျမာင္းမ်ား ေရစီးေရလာေကာင္းေစရန္ လုပ္ေဆာင္ရမည့္အစား အဘယ္ ဥာဏ္ၾကီးရွင္က ေခ်ာ္ေတာေငါ့၍ လမ္းသားေတြျမွင့္ရမည္ဟု ေရႊဥာဏ္ေတာ္စူးေရာက္သြားသည္မသိ ကြန္ကရစ္ထုထည္အျမင့္ၾကီးႏွင့္ လမ္းေတြ ခင္းလိုက္ၾကသည္ ။ သူတို႔စိတ္ထဲ လမ္းျမင့္ရင္ ေရမတင္ဟု ေတြးေနပံုရသည္ ။ မိုးက နာရီ၀က္ေလာက္ရြာသည္ ေရေတြျပန္တင္သည္ ကားေတြပိတ္သည္ ဒံုရင္းကဒံုရင္းသာျဖစ္ေနေလေတာ့သည္ ။
၂ ။ မီးပြိဳင့္စနစ္ေတြ ဒါေတာ့ကၽြန္ေတာ္သိပ္နားမလည္ခ်င္ ရန္ကုန္မွ မီးပြိဳင့္မ်ားသည္ ေမာ္ေတာ္ပီကယ္လက္ထဲတြင္ နီခ်င္သလို စိမ္းခ်င္သလို လုပ္လို႔ရသည္ ။ ခင္ဗ်ားတို႔ ေတြ႔ဖူးၾကသလေတာ့မသိပါဘူး တစ္ခါကဆိုလွ်င္ မီးပြိဳင့္ ႏွစ္ဖက္စလံုးမွာ အနီအ၀ါအစိမ္း ၃ ခုစလံုး လင္းေနတာေတြ႔ရသည္ ။ ကားေတြက မထြက္ရဲၾက ။ ဘယ္ထြက္ရဲမလဲ မေတာ္ ရႊီ ဆိုျပီး အသံထြက္လာမွျဖင့္ လိုင္စင္အသိမ္းခံရရင္ သိမ္းခံရ ဒါမွမဟုတ္ အိတ္ကပ္ထဲကပို္္က္ဆံတခ်ိဳ႕ေတာ့ပါသြားမည္ျဖစ္သည္ ။ ကမၻာ့ အံ့ၾသစရာအေကာင္းဆံုးမီးပြိဳင့္စနစ္ ရန္ကုန္ျမိဳ႕တြင္ရွိပါသည္ ။ စီမ္းေနရင္းတန္းလန္းက ကိုယ့္အလွည့္မွ တစ္ခါတည္း တန္းနီခ်င္နီသြားသည္ အ၀ါကို ဘယ္လို ေက်ာ္သြားမွန္းမသိ ကိုယ္က အ၀ါဆိုျပီး ေကြ႕ေၾကာျဖတ္မည္ၾကံေတာ့ ခဏေလးနဲ႔နီသြားလို႔ Back ျပန္ဆုတ္ရတာေတြရွိသည္ ေတာ္ေတာ္ အံ့ၾသစရာ မီးပြိဳင့္စနစ္ ဥာဏ္ၾကီးရွင္မ်ား ထြင္ထားေသာ မီးပြိဳင့္စနစ္ဟု ေန႔စဥ္ေတြးေနမိေတာ့သည္ ။
၃ ။ ဘတ္စ္ကားေတြ မွတ္တိုင္မွာ အၾကာၾကီးရပ္၍ လူေစာင့္တင္လို႔လမ္းပိတ္သည္ ။ အမွန္ေတာ့ ဘတ္စ္ကားေတြကို သိပ္မေျပာခ်င္ပါ ဘာေၾကာင့္လည္းဆိုေတာ့ လူေပါင္းမ်ားစြာ ကို ေန႔စဥ္တင္ေဆာင္ေနရေသာ ယာဥ္လိုင္းေတြ မရွိလွ်င္ ကၽြန္ေတာ္တို႔အေျခခံလူတန္းစားေတြအဖို႔ ေျခက်င္ေလွ်ာက္မွသာ ျမိဳ႕ထဲေရာက္ႏို္င္မည္ျဖစ္သည္ ။ လိုင္းကားတစ္စီးတြင္ လူငါးဆယ္တင္ႏုိင္သည္ဆိုပါစို႔ အိမ္စီးကား တစ္စီးတြင္ လူ ၂ ေယာက္စီးလွ်င္ လိုင္းကားတစ္စီးက အိမ္စီးကား ၂၅ စီးစာႏွင့္ညီမွ်ပါသည္ ။ ဒါေၾကာင့္ လိုင္းကားေတြ လမ္းကိုပိတ္ျပီး လူရပ္တင္တာမ်ိဳးမျဖစ္ရေလေအာင္ Bus stop ေတြကို ယာဥ္ ၃ စီးစာ အနည္းဆံဳး လမ္းေဘးမွ ခ်ဲ႕၍ လုပ္ေပးေစခ်င္ပါသည္ ။ မွတ္တိုင္တိုင္းလိုလို လုပ္ရမည္ဟု ကၽြန္ေတာ္ယူဆပါသည္ ။ လမ္းပိတ္ေလ့ရွိေသာ မွတ္တိုင္မ်ားတြင္ ပို၍ လုပ္ရမည္ျဖစ္သည္ ။ လယ္ေတြ ေျမေတြသိမ္းေနမည့္အစား ထိုသို႔အမွန္တကယ္လိုအပ္ေသာ ေနရာမ်ားတြင္ လမ္းမ်ား ခ်ဲ႕ထြင္ေစခ်င္သည္ ။ အိမ္ကားေတြမ်ားလာတာကေတာ့ ဘယ္လို မွမတတ္ႏိုင္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ျမန္မာႏုိင္ငံမွာကလည္း ေငြေလးနည္းနည္းစုမိျပီဆိုလွ်င္ ေနစရာမရွိရင္မရွိပေလ့ေစ ကား၀ယ္စီးမည္ဆိုသည့္လူအမ်ားၾကီးပင္ျဖစ္သည္ ။ ဘာေၾကာင့္မွန္းမသိပါ ကားေမာင္း၀ါသနာပါၾက၍ပင္ျဖစ္မည္ထင္သည္ ။
၄ ။ လမ္းေတြက်ဥ္းသည္ မက်ဥ္းေအာင္ခ်ဲ႔မည္ ခ်ဲ႔မည္ဆိုလွ်င္ခ်ဲ႕လို႔ရပါသည္ ။ လူေတြ ကားလမ္းေပၚတက္လမ္းမေလွ်ာက္ရေအာင္ လူသြားလမ္းလုပ္ေစခ်င္သည္ ။ လူသြားလမ္းေပၚတြင္လည္းလူမ်ားသာသြားေစခ်င္သည္ ။ ေစ်းသည္ေတြ က တခမ္းတနား ဆိုင္ခန္းေတြ ဘာေတြဘာေတြဖြင့္၍မ ေရာင္းေစခ်င္ ။ ထိုသို႔ေျပာလွ်င္ ေစ်းသည္ေတြစီးပြားေရးတုတ္ႏွင့္ထုိးရာေရာက္ဦးမည္ ။ အဓိကကေတာ့ လိုင္းေၾကးစနစ္ဆိုလား ေစ်းေကာက္ဆိုလား တရားမ၀င္ ေစ်းသည္ေတြ ပလက္ေဖာင္းေပၚလမ္းေပၚ တက္ေရာင္းေနသည္ကို ခြင့္ျပဳထားသည့္ ဆိုးရြားလြန္းေသာ လုပ္ရပ္ေၾကာင့္ျဖစ္သည္ ။ စစ္ေဆးေရးလာမည္ဆိုလွ်င္ ၾကိဳတင္အေၾကာင္းၾကားျပီး ေစ်းသည္ တစ္သည္ႏွစ္သည္ေလာက္ကို ဟန္ျပဖမ္း ျပီးလွ်င္ တစ္ပတ္ေလာက္ေတာ့ရွင္းသြားသည္ ။ တစ္ပတ္ေက်ာ္လွ်င္ဒံုရင္းကဒံုရင္း ေစ်းသည္ေတြျပန္ေရာက္ျမဲ ေစ်းေကာက္ေတြေကာက္၍ ခြင့္ျပဳျမဲ လမ္းေတြကပိတ္ျမဲပိတ္ျမဲပင္ျဖစ္ေပေတာ့သည္ ။
နည္းလမး္မ်ားစြာ ရွိပါသည္ ။ တမင္မေျဖရွင္းၾကေပးျခင္းသာျဖစ္သည္ ။ ဘာေၾကာင့္မရွင္းတာလဲဆိုလွ်င္ ကိုယ္ကိုယ္တိုင္ထိုဒုကၡမ်ားာကို မၾကံဳေတြ႕ဖူး၍ေသာ္လည္းေကာင္း ၾကံဳေတြ႔ဖူးလွ်င္လည္းအေရးမၾကီးဟုထင္ေနသလား ဆိုသည္ကတစ္ေၾကာင္း ကၽြန္ေတာ္လည္းသိပ္မေတြးတတ္ေတာ့ပါ ။ တာ၀န္မဲ့လြန္းသည္ဟူေသာ စကားတစ္ခြန္းသာေျပာခ်င္ပါသည္ ။ အဆံုးသတ္အေနႏွင့္ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔မႈေၾကာင့္ နစ္နာရေသာအရာမ်ားကိုတင္ျပလိုသည္ ။ တခါတေလ VIP လမ္းေၾကာင္းေၾကာင့္ ေမာ္ေတာ္ပီကယ္က လမ္းပိတ္ထားျပီး တစ္ဖက္မွာ ေဆးရံုတင္ကားထဲကလူနာက ဖုတ္လႈိုက္ဖုတ္လိႈက္ျဖစ္ေနရေသာ အေျခအေနမ်ား မျမင္မေတြ႔ခ်င္မွအဆံုး ။ ထို ေဆးရံ့ုတင္ကားကို ရုပ္ရွင္ေတြထဲက စူပါမန္းလို မ ျပီး VIP လမ္းေၾကာင္းေပၚခ်ထားေပးလိုုုက္ခ်င္သည္ ။ လူလူခ်င္း သူတို႔ဘာေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ထက္ အေရးၾကီးလူသားမ်ားျဖစ္ေနရသနည္း ။ တကယ္ေတြးၾကည့္လွ်င္ ကၽြန္ေတာ္တို႔က ျပည္သူေတြျဖစ္သည္ ။ ျပည္သူေတြ တင္ေျမွာက္ထားေသာ အစိုးရသည္ ျပည္သူေတြလို ဒုကၡေတြခံစားရမည္ ျပည္သူေတြစားသည့္ဆန္ပဲစားရမည္ ျပည္သူေတြနဲ႔တစ္သားတည္းျဖစ္ေနရမည္မဟုတ္ပါလား ။
ပိတ္ဆို႔ေနေသာ ယာဥ္ေၾကာထဲတြင္ အေဖအသက္မမွီမွာစိုး၍ မရွိမဲ့ရွိမဲ့ ပိုက္ဆံေလးႏွင့္ေဆးရံုးကိုတက္စီငွား၍ ထြက္လာရေသာ ဆင္းရဲသားတစ္ေယာက္ပါေကာင္းပါမည္ ။ အေရးၾကီးအစည္းအေ၀းရွိ၍ မ်က္ႏွာမွာ ေခၽြးပ်ံေနေသာ ၀န္ထမ္းတစ္ေယာက္ပါေကာင္းပါမည္ ။ လူနာက ေသြးေပါင္ခ်ိန္တက္ေန၍ ေလျဖတ္မွာစိုး၍ လူနာပင့္ခံထားရေသာ ေရးၾကီးသုတ္ပ်ာ ဆရာ၀န္တစ္ေယာက္ပါေကာင္းပါမည္ ။ ေဆးရံုခြဲမွ မႏိုင္ေတာ့၍ ရန္ကုန္ေဆးရံုၾကီးသို႔အေရးေပၚလႊဲလိုက္ေသာ တက္စီေပၚမွ ေအာက္ဆီဂ်င္ဘူးႏွင့္လူနာတစ္ေယာက္ပါေကာင္းပါမည္ ။ ရံုးခ်ိန္မမွီမွာစိုး၍ ေသာကေရာက္ေနေသာ ဘတ္စ္ကားေပၚမွ လူအုပ္ၾကီးပါေကာင္းပါမည္ ။ အမ်ားၾကီးပင္ျဖစ္ႏုိင္ပါသည္ ။ ေငြေၾကးအရ တြက္ခ်က္မည္ဆိုလွ်င္လည္း Time waste အရ Man power ေတြလည္းဆံုးရွံုး ေငြေၾကးမ်ားလည္း အခ်ိန္ႏွင့္အမွ် ဆံုးရွံးေနရသည္ ။
ေတြးမိၾကရဲ႕လား အစိုးရမင္းမ်ားခင္ဗ်ာ တစ္ေန႔တစ္ေန႔ပိုဆိုးလာတဲ့ ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔မႈျပႆနာကို အစိုးရမင္းေတြ ဒီအတိုင္းၾကည့္ေနၾကေတာ့မွာလား ဟု ေမးခ်င္ပါသည္ ။
သက္တန္႔ခ်ိဳ
3rd Sept 2014
စာဖတ္ပရိတ္သတ္သူငယ္ခ်င္းမ်ားကို အစဥ္ေလးစားေသာအားၿဖင့္.......................
ဒီဒုကၡကိုေၾကာက္လို႔ ၿမိဳ႕ထဲကအလုပ္ေတြကို စုထားၿပီးမွ မျဖစ္မေန တစ္ပတ္ တစ္ရက္ပဲထြက္ေတာ့တယ္ ..
ReplyDelete