Thursday, July 26, 2012

ကၽြန္ေတာ္သိလာရတယ္ (အပိုင္း ၁)

ကၽြန္ေတာ္သိလာရတယ္ (အပိုင္း ၁)

ကၽြန္ေတာ္သိလာရတယ္ -
တစ္စံုတစ္ေယာက္က သင့္ကို ခ်စ္လာေအာင္သင္လုပ္ယူလို႔မရဘူး ။ သင္ကသာ တစ္စံုတစ္ေယာက္အတြက္ အေကာင္းဆံုးခ်စ္သူျဖစ္ေအာင္ လုပ္ႏိုင္တယ္ ။ က်န္တာကေတာ့ ဘာကိုမွ မေမွ်ာ္လင့္ထားပါနဲ႔ ။

ကၽြန္ေတာ္သိလာရတယ္ -
ကၽြန္ေတာ္ဘာေတြကို ဘယ္ေလာက္ပဲဂရုစိုက္စိုက္ - လူတခ်ိဳ႕က ေနာက္ကို ျပန္လွည့္ၾကည့္ယံုကေလးေတာင္ လွည့္မၾကည့္ၾကဘူး ။

ကၽြန္ေတာ္သိလာရတယ္ -
ယံုၾကည္မႈတစ္ခုကို တည္ေဆာက္ဖို႔ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာလိုတယ္ဆိုတာ ဒါေပမယ့္ အဲဒီယံုၾကည္မႈကို ဖ်က္ဆီးဖို႔က်ေတာ့ စကၠန္႔ပိုင္းေလာက္ပဲလိုအပ္တယ္ဆိုတာ ။

ကၽြန္ေတာ္သိလာရတယ္ -
သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္က သင့္ကို ဘယ္ေလာက္ပဲေကာင္းေနပါေစ သူတို႔က သင့္ကို တစ္ၾကိမ္တစ္ခါေလာက္မ်ား နာက်င္မႈရေအာင္ လုပ္မိတယ္ဆိုရင္ သင္ခြင့္လႊတ္ႏုိင္ဖို႔ၾကိဳးစားရမယ္ ။ မုန္းေမ့ဖို႔ၾကိဳးစားလိုက္တယ္ဆိုရင္ေတာ့ သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္ ဆံုးရွံုးရလိမ့္မယ္ ။

ကၽြန္ေတာ္သိလာရတယ္ -
သင္ ဘယ္ဘ၀ ကို ပိုင္ဆိုင္ထားတယ္ဆိုတာ အေရးမၾကီးဘူး သင္ပိုင္ဆိုင္တဲ့ဘ၀မွာ သင္ဟာ ဘယ္လိုလူလဲဆိုတာပဲအေရးၾကီးတယ္ ။

ကၽြန္ေတာ္သိလာရတယ္ -
အမွားတစ္ခုအတြက္ သင္ေတာင္းပန္ဖို႔ကို ဘယ္ေတာ့မွ ဆင္ေျခဆင္လက္တစ္ခုမသံုးမိေစနဲ႔ ။ ရိုးသားစြာ မွားယြင္းေၾကာင္း၀န္ခံဖို႔သာလိုတယ္ ။

ကၽြန္ေတာ္သိလာရတယ္ -
ဘ၀မွာ အေအာင္ျမင္ဆံုးနဲ႔ေကာင္းမြန္ဆံုးျဖစ္ေနတဲ့လူေတြနဲ႔ သင့္ကိုယ္သင္ဘယ္ေတာ့မွ မႏွိဳင္းယွဥ္ပါနဲ႔ ။ ဘ၀ ဆိုတာ သူ႔ပိုင္ဆိုင္မႈနဲ႔ သူ႔အရည္အေသြးနဲ႔သူလာတာျဖစ္တယ္ ။

ကၽြႏ္ေတာ္သိလာရတယ္ -
သင္ဘ၀မွာ ဘာရယ္မဟုတ္ပဲျပဳလုပ္လိုက္တဲ့အျပဳအမႈေလးတစ္ခုက သင့္ဘ၀တေလွ်ာက္လံုး ႏွလံုးသားေတြနာက်င္မိေစေအာင္ျပဳလုပ္မိေစတဲ့အရာလည္း ျဖစ္ႏုိင္တယ္ ။

ကၽြန္ေတာ္သိလာရတယ္ -
သင္ခ်စ္တဲ့သူတစ္ေယာက္နဲ႔ခြဲခြာရမယ့္အခ်ိန္မွာ ခ်စ္ဖို႔ေကာင္းတဲ့စကားလံုးေတြပဲေရြးခ်ယ္သံုးသင့္တယ္ ။ အဲဒါဟာ သင္ေနာက္ဆံုး သူ႔ကိုေပးလိုက္တဲ့အေကာင္းဆံုးလက္ေဆာင္ျဖစ္ႏုိင္တဲ့အတြက္ပဲ ။

ကၽြန္ေတာ္သိလာရတယ္ -
သင္ဘာမွ မတတ္ႏိုင္တဲ့မလုပ္ႏုိင္တဲ့ လုပ္ခြင့္မရွိတဲ့အရာေတြကို သင့္ဘ၀တေလွ်ာက္လံုးဖက္တြယ္ထားရတတ္တယ္ ။

ကၽြန္ေတာ္သိလာရတယ္ -
သင္က Attitude ကို ထိမ္းခ်ဳပ္တယ္ အဲဒီ Attitude ကပဲ သင့္ကိုျပန္ထိမ္းခ်ဳပ္ထားတယ္

ကၽြန္ေတာ္သိလာရတယ္ -
သင္လုပ္ခဲ့တဲ့အရာေတြအတြက္ သင့္မွာ တာ၀န္ယူႏုိင္မႈအျပည့္ရွိရမယ္ ။ သင္ဘယ္လိုပဲခံစားေနရပါေစ ။

သက္တန္႔ခ်ိဳ
ဘာသာျပန္ - အပိုင္း ၂ ဆက္ပါဦးမယ္ ။

စာဖတ္ပရိတ္သတ္သူငယ္ခ်င္းမ်ားကို အစဥ္ေလးစားေသာအားၿဖင့္.......................

2 comments:

  1. အန္တီေလးေမခင္July 27, 2012 at 7:49 PM

    အားေပးသြားပါတယ္ဆက္ေရးပါဥိးေနာ္အပိုင္း2ကုိလညး္
    ဆက္အားေပးမယ္ေနာ္
    ခင္တဲ႕အန္တီေလးေမခင္

    ReplyDelete
  2. အားေပးေနမယ္

    ReplyDelete