Friday, December 23, 2011

♥ ဒီဇင္ဘာပိတ္ရက္မွာ ဘာလုပ္မယ္♥ (Tagged by White Angel )

♥ ဒီဇင္ဘာပိတ္ရက္မွာ ဘာလုပ္မယ္♥ (Tagged by White Angel )



ငယ္ငယ္ကေလးဘ၀ ေတြကအတိုင္း ပြဲေတာ္ တစ္ခုခုရက္ေရာက္ၿပီဆိုလွ်င္ကၽြန္ေတာ္ေပ်ာ္သည္ ။ သၾကၤန္ေရာက္ လည္း စိတ္ က ၿမဴးလာၿပီး ရႊင္လန္းလာသည္ ။ သီတင္းကၽြတ္လည္း ရင္ထဲခ်မ္းေၿမ႕သည ္။ တန္ေဆာင္ တိုင္လည္း မီးထြန္းရတာ ေပ်ာ္စရာေကာင္းသည္ဟုထင္သည္ ။ ထို႔အတူ ခရစ္စမတ္ ရက္ သည္ လည္း ေပ်ာ္ရႊင္ၾကည္ႏူးစရာေကာင္းသည္ဟု ကၽြန္ေတာ္ထင္မိသည္ ။ ကၽြန္ေတာ္၏ ေပ်ာ္ရႊင္ၾကည္ႏူးၿခင္း ပြဲေတာ္ ရက္မ်ား အထိမ္းအမွတ္ေန႔မ်ား (ဥပမာ လြတ္လပ္ေရးေန႔ အမ်ိဳးသားေန႔ ကရင္ႏွစ္သစ္ကူးေန႔ စသည္ ) သည္ ဘာ သာေရးႏွင့္လည္း မသက္ဆိုင္ မည္သည့္အေၾကာင္းတရားႏွင့္မွလည္း မသက္ဆိုင္ပဲ ကိုယ့္ဘာသာကုိယ္ အလိုလို လူေတြခ်မ္းေၿမ႕ၾကည္ႏူးေနတာၿမင္လွ်င္ ကိုယ္ပါ ကူးစက္ခ်မ္းေၿမ႕ေပ်ာ္ရႊင္လာသည္ဟု ရိုးရိုးကေလး ခံယူထား မိၿခင္းသာၿဖစ္၏ ။ ဒါက ယခု ကၽြန္ေတာ္ေၿဖမည့္တဂ္ပို႔စ္ အားအၾကိဳ နိဒါန္းပ်ိဳးေနၿခင္းပင္ ။ ခရစ္စမတ္ ကို ကၽြန္ေတာ္က အလြန္ေပ်ာ္သည္ ။ ကၽြန္ေတာ့္အကို ႏွစ္ေယာက္ၿဖစ္ေသာ ေဇာ္၂ ေဇာ္မွ ကၽြန္ေတာ့္အား အလြန္ ခ်စ္ေသာ အၾကီးၿဖစ္သူ ေဇာ္လတ္မွာ ခရစ္စမတ္ ဒီဇင္ဘာ ၂၅ တြင္ေမြးဖြားေသာ သူတစ္ဦးၿဖစ္၏ ။ ဟိုးယခင္ ကဆိုရင္ သူ႔ေမြးေန႔လွ်င္ မနက္အေစာၾကီး ထ ညီငယ္ညီမငယ္မ်ား ကၽြန္ေတာ္တို႔ တစ္သိုက္ကို လက္ဆြဲကာ ေရႊတိဂံုသို႔ တက္ေလ့ရွိသည္ ။ အၿပန္က်လွ်င္ေတာ့ သူ႔သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔ဆံုကာ ယစ္ဆိုင္သို႔ေရာက္ သြားစၿမဲပင္ ။

ထိုအခါ ကၽြန္ေတာ္က ေဇာ္လတ္ေခၚ ဘိုးေတာ္အား အၿမဲေၿပာေလ့ရွိသည္ ။ “ ဟာဗ်ာ ဘိုးေတာ္ ကလည္းမမိုက္ပါဘူး မနက္က်ေတာ့ဘုရားတက္ ၿပန္ဆင္းေတာ့ အရက္ဆိုင္၀င္ ဘယ္မွာ လာကုသိုလ္ရမွာတုန္း ” လို႔ေၿပာေတာ့ ဘိုးေတာ္က ခ်စ္စႏိုးကၽြန္ေတာ့္ ေခါင္းကိုပုတ္လို႔ၿပန္ေၿပာတယ္ ။ “ ဒီမယ္ညီေလး ရယ္ ေမြးေန႔ ဆိုတာ တကယ္ေတာ့တစ္ရက္ထဲရွိတာပါကြာ ငါက အရက္ကို စိတ္ညစ္လို႔လည္း မေသာက္ ဘူး ေပ်ာ္ လို႔လည္း မေသာက္ဘူး မုန္းလို႔လည္းမေသာက္ဘူး ခ်စ္လို႔လည္း မေသာက္ ဘူး ေသာက္ခ်င္လို႔ကို ၾကိဳက္ လို႔ေသာက္ တာကြ ဒီေတာ့ ငါေမြးတဲ့ရက္မွာ ငါၾကိဳက္တဲ့ အရက္နဲ႔ ငါ့ကိုယ္ငါ ၿပန္ဂုဏ္ၿပဳၿခင္းေပါ့ကြာ ” အဲဒီ လို အူေၾကာင္ေၾကာင္ စကားေတြေၿပာၿပီး သူဟာ အၿမဲရယ္ေမာေနေလ့ရွိတယ္ ။ ကၽြန္ေတာ္က ေတာ့ ငယ္ငယ္ တုန္းက ထိုအေတြးအေခၚမ်ားကိုနားမလည္ေခ် ။ ယခု ႏွစ္ ခရစ္စမတ္မွာေတာ့ သူ႔အနားတြင္ ကၽြန္ေတာ္ မရွိေနေခ် ။ မႏၱေလးေရာက္ေနၿခင္းေၾကာင့္ၿဖစ္သည္ ။ ခရစ္စမတ္အေၾကာင္းဆက္ေၿပာရမည္ဆိုလွ်င္ ခရစ္စမတ္ သစ္ပင္တြင္ မီးလံုးကေလးေတြ သိၾကားလံုးကေလးေတြ ႏွင့္ လက္ေဆာင္ပစၥည္းထုပ္ကေလးေတြ အလွဆင္ခ်ိတ္ဆြဲထားၿခင္းအား ကၽြန္ေတာ္က လြန္စြာ သေဘာက်၏ ။ ခရစ္စမတ္ဘုိးဘိုးၾကီးက ခရစ္စမတ္ ညတြင္ ကၽြန္ေတာ့္အား အရုပ္ၾကီးမ်ားလာေပးသည္ဟု ငယ္ငယ္က အိပ္မက္ထဲ ခဏခဏ မက္တတ္၏ ။ Merry X ' mas to you !! ဟု သံၿပိဳင္ေအာ္ဟစ္ဆိုရၿခင္းကို ကၽြန္ေတာ္ေပ်ာ္သည ္။ ကၽြန္ေတာ္ သည ္ခရစ္ယာန္ဘာသာမဟုတ္ေသာ္လည္း ခရစ္ယာန္သူငယ္ခ်င္းမ်ားရွိသည့္အေလွ်ာက္သူတို႔ႏွင့္ ဂီတာ မ်ားတီး ကာ ခရစ္စမတ္နီးေသာ ရက္မ်ားတြင္ ခရစ္ယာန္အိမ္မ်ားအား သီခ်င္းလိုက္ဆိုဖူး၏ ။ ကၽြန္ေတာ့္အတြက္ အမွတ္ တရမ်ားစြာ ရွိေသာ ခရစ္စမတ္ပင္ ။ ကၽြန္ေတာ္အစပ်ိဳးသည္မွာ အေတာ္ရွည္သြားၿပီထင္သည္ ။ ယခု အစ္မေတာ္ အၿဖဴေရာင္နတ္သမီးတဂ္ေသာ “ခရစ္စမတ္ ေရာက္ခါနီးရင္ စိတ္လႈပ္ရွား ေပ်ာ္ရႊင္မိပါသလား” ဟူေသာ ပို႔စ္ကို စတင္ေရးေတာ့မည္ၿဖစ္သည္ ။

[♥] ကိုယ့္ရဲ႕ အိမ္ကို ခရစ္စမတ္ သစ္ပင္၊ decoration ornaments မ်ားနဲ႔ အလွဆင္ေလ့ ရွိပါသလား။

ရိုးရိုးသားသား ၀န္ခံရလွ်င္ေသာ ကၽြန္ေတာ္ တစ္ခါမွ ခရစ္စမတ္ေန႔မွာ အိမ္ကို ခရစ္စမတ္ သစ္ပင္ေတြႏွင့္အ လွဆင္ဖို႔ကို အခြင့္အေရးမရခဲ့သလို ဒီအတိုင္း ပဲေက်ာ္ၿဖတ္ခဲ့တာမ်ားသည္ ။ သို႔ေသာ္ သူငယ္ခ်င္း အိမ္မ်ားတြင္မႈ ကၽြန္ေတာ္ညလံုးေပါက္ ခရစ္စမတ္သစ္ပင္မ်ား အလွဆင္ၿခင္း မီးလံုးမ်ားခ်ိတ္ဆြဲၿခင္းကိုမႈ လြန္စြာ ၀ါသနာ ထံုေလသည္ ။

[♥] ႏွင္းေတြ ေအးခဲေနတ့ဲ ေနရာကို သြားေရာက္လည္ပတ္ခ်င္ပါသလား။ တကယ္လို႔ ႏွင္းေတြႀကားမွာ လက္ရွိေန ထိုင္ေနရင္ ႏွင္းမပါတ့ဲ ခရစ္စမတ္နဲ႔ ႏွင္းျဖဴျဖဴေတြ က်ေရာက္ေနတ့ဲ ခရစ္စမတ္ ဘယ္အရာကို ပိုႏွစ္ သက္မိလဲ (ေရြးခ်ယ္ခြင့္ ရွိမယ္ဆိုရင္ေပါ့)။

ကၽြန္ေတာ္သည္ ငယ္ငယ္ကတည္းက ႏွင္းရူးရုးေနသူၿဖစ္သည္ ။ ႏွင္းေတြကို ကၽြန္ေတာ္အလြန္ခ်စ္သည္ ။ ၿဖဴလႊလႊ ႏွင္းစိုင္ေတြထဲမွာ မာဖလာေလး၀တ္ ကုတ္အက်ီႏွင့္ ႏွင္းေတြဆုပ္ၿပီး ပစ္ေပါက္တမ္း ကေလးေတြ ကစားေနသည္ကိုလည္း ကၽြန္ေတာ္အၿမဲ စိတ္ကူးယဥ္ခဲ့ဖူးသည္ ။ ထို႔ေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္ ႏွင္းေတြ ရွိသည့္ေနရာ သြားလည္ခ်င္ပါသည္ ။ ကၽြန္ေတာ္ သာ ေရြးခ်ယ္ခြင့္ ရွိရင္ ႏွင္းေတြက်ေရာက္ေနတဲ့ ခရစ္စမတ္ ကို ေတာင့္တ မိမွာပါ ။ ဘာေၾကာင့္လည္းဆိုေတာ့ ႏွင္းနဲ႔ ခရစ္မတ္ဆိုတာ ဒီဇင္ဘာရဲ႕ ေအးခ်မ္းေသာ အမွတ္ သေကၤတေတြ မဟုတ္ပါ လား ။

[♥] ခရစ္စမတ္ပိတ္ရက္ကို ဘယ္လို ျဖတ္သန္းခ်င္ပါသလဲ။ အ့ဲဒီအခ်ိန္မွာ ခရီးထြက္တတ္ပါသလား။

ခရစ္မတ္ပိတ္ရက္ကို ကၽြန္ေတာ္သည္ အခန္းေလးတစ္ခန္းတြင္ တပည့္မ်ားႏွင့္အတူ စာသင္ေနရပါသည္ ။ ခရီးထြက္ေန သည္ဟုေၿပာလည္းရႏုိင္ပါသည္ ။ ထို႔ေၾကာင့္ ခရစ္စမတ္ တနဂၤေႏြသည္ ကၽြန္ေတာ့္အဖို႔မူ ပ်င္းရိဖြယ္ စာသင္ရက္မ်ားၿဖစ္ယံုကလြဲလို႔ ဘ၀မွာ ထူးထူးၿခားၿခား ေၿပာင္းလဲမႈမ်ားမရွိခဲ့ပါေခ် ။

[♥] ခ်စ္တဲ့ခင္တဲ့သူေတြကို ဘယ္လို လက္ေဆာင္ေလးေတြ ေပးျဖစ္လဲ။

ကၽြန္ေတာ့္တြင္ လြန္စြာ ၾကီးမားေသာ အားနက္ခ်က္တစ္ခုရွိ၏ ။ ထိုအရာကား အခ်ိန္ရွားပါးၿခင္းၿဖစ္ေၾကာင္း ကၽြန္ေတာ့္သူငယ္ခ်င္းမ်ား ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ေပါင္းဖူးသူမ်ားအသိဆံုးၿဖစ္၏ ။ ကၽြန္ေတာ္အေပး ခ်င္ဆံုးလက္ေဆာင္ မွာ ကၽြန္ေတာ္ ၏ အခ်ိန္မ်ားသာၿဖစ္၏ ။ ကၽြန္ေတာ့္အတြက္မွာမူ ထိုအခ်ိန္မ်ားသည္ လြန္စြာ တန္ဖိုးရွိသည္ဟု ၿမင္မိသည္ ။ ကၽြန္ေတာ့္အခ်ိန္မ်ားတြင္ ကၽြန္ေတာ္က ဒိုင္ယာရီစာအုပ္မ်ား ၊ ကဗ်ာ စာရြက္ကေလးမ်ား ၊ ႏွင္းဆီ ပန္းၿခင္းႏွင့္ သစ္သီးမ်ား ၊ က်န္းမားေရးေဆာင္းပါးစာအုပ္မ်ား စသည္တို႔ကို လက္ေဆာင္ေပးလိုသည္ ။


[♥] ခရစ္စမတ္မွာ အမွတ္တရေလးေတြ ရွိခဲ့ဖူးရင္ ေျပာျပေပးပါ။

ထူးထူးၿခားၿခားအမွတ္ရစရာဆိုလို႔ ကၽြန္ေတာ္ ဂစ္တာ စတီးတတ္စအခ်ိန္တြင္ သူငယ္ခ်င္းႏွင့္အိမ္မ်ားအား ခရစ္ စမတ္သီးခ်င္း ဘုရားသီခ်င္းမ်ားလိုက္သီဆိုရင္း ဂီတာတီးသူတစ္ေယာက္အၿဖစ္ ပါ၀င္ခဲ့ရၿခင္းပင္ ။ မတီးတတ္ တီးတတ္ႏွင့္ရင္ေတြခုန္ Cord ေတြမွား Rhythm ေတြ လြဲႏွင့္ ကၽြန္ေတာ္ အေတာ္ၾကီးေပ်ာ္ခဲ့ရဖူးသည္ ။ ၂ ပုဒ္ေလာက္တီးၿပီးသည္ႏွင့္ကၽြန္ေတာ္သည္ အလြယ္တကူပင္ အဖြဲ႔ႏွင့္အသားက်သြားၿပီး ခရစ္စမတ္ သီခ်င္း ဂီတာ ကၽြန္ေတာ္ တစ္သားတည္းၿဖစ္သြားၿခင္းမွာ ကၽြန္ေတာ္၏ အမွတ္တရပင္ၿဖစ္သည္ ။

[♥] ႏွစ္သစ္ အႀကိဳညမွာ ဘယ္သူေတြနဲ႔ အတူတူ ရွိေနခ်င္ပါသလဲ။

ကၽြန္ေတာ့္ႏွစ္သစ္အၾကိဳည မွာ ကၽြန္ေတာ္ က ေအးခ်မ္းစြာ ဂစ္တာေလးတစ္လက္ စာရြက္ၿဖဴ ေဘာပင္ တစ္ေခ်ာင္းႏွင့္ ဂစ္တာေလးတီးရင္းကဗ်ာေလးေရးရင္းေအးခ်မ္းစြာ ကုန္ဆံုးခ်င္သည္ ။ ထို႔ေၾကာင့္ ႏွစ္ သစ္အၾကိဳည မွာ အတူရွိေနခ်င္သည္မွာ ကၽြန္ေတာ္၏ ကဗ်ာမ်ား ၊ ဂစ္တာတစ္လက္ႏွင့္ ကၽြန္ေတာ္ ၏ စိတ္အာရံု ခံစားမႈမ်ားပင္ၿဖစ္ေပလိမ့္မည္ ။

[♥] New Year Eve မွာ countdown ျပဳလုပ္ေလ့ ရွိသလား။ အမွတ္တရမ်ား ရွိခ့ဲရင္ ေျပာျပေပးပါ။

တစ္ႏွစ္တြင္ (မည္သည့္ႏွစ္လည္းေတာ့မမွတ္မိေတာ့ပါ ) ကၽြန္ေတာ္အခ်ိန္ကို ၁၂ နာရီတိတိ ေရ တြက္ကာ ႏွစ္သစ္ကို ၾကိဳခဲ့ဖူးသည္ ။ သို႔ေသာ ္ကၽြန္ေတာ့္ရည္ရြယ္ခ်က္အထမေၿမာက္ခဲ့ပါ ။ ၁၂ နာရီထိုးခါနီး ၅ စကၠန္႔ေလာက္ အလိုတြင္ ကၽြန္ေတာ့္နာရီ ဓါတ္ခဲကုန္ကာ ရပ္တန္႔သြားၿခင္းၿဖစ္၏ ။ ကၽြန္ေတာ္သည္ ေနာက္ထပ္ ၂ မိနစ္ေလာက္ ၿငိမ္သက္စြာ နာရီအားေငးရင္း ဘာကိုေတြးေနမိမွန္းမသိေတြးေနၿဖစ္ခဲ့သည္ ။ ၿပီးေနာက္ ကၽြန္ေတာ္ နယူးရီးယား ဘာညာလည္းေအာ္ဟစ္ခဲ့မိ အိပ္မက္ထဲ ႏွင္းေတြ ေလွ်ာစီးရင္း ႏွင္းမုန္တိုင္းထဲ ကၽြန္ေတာ္ပါ သြားသည္ဟု အိပ္မက္မက္ကာ ကၽြန္ေတာ္အိပ္ေပ်ာ္သြားခဲ့ေလသည္မွာ ကၽြန္ေတာ္၏ အမွတ္ရ ပင္ၿဖစ္ေပလိမ့္မည္ ။

[♥] ႏွစ္သစ္ကို ကုန္ဆုံးေစခ်င္တ့ဲ ေနရာသီးသန္႔မ်ိဳး ရွိပါသလား။ အလည္အပတ္ အစီအစဥ္ ရွိ၊ မရွိ ေဖာ္ျပေပးပါ။

ေနရာသီးသန္႔မရွိပါ ။ ကၽြန္ေတာ္သည္ ၿဖစ္ႏုိင္လွ်င္ေတာ့ တရုတ္မဟာတံတိုင္းၾကီးေပၚမွ ေသာ္လည္းေကာင္း ၊ ႏုိင္ဂရာေရ တံခြန္၏ ညအလွအားရွူစားရင္းလည္းေကာင္း ၿမစ္ဆံုေဒသသို႔သြားေရာက္ ကာ ညဖက္ နယူးရီးယား အား ကုန္ဆံုးေစမည္လားဟုေတာ့ေတြးၿဖစ္သည္ ။ အလည္အပတ္အစီအစဥ္မရွိပါ ။

[♥] ႏွစ္သစ္မွာ New Year Resolution အေနနဲ႔ ဘာေတြ ဆုံးျဖတ္ခ်က္ခ်ျပီး အေကာင္အ ထည္ ေဖာ္တတ္ပါသလဲ။

ႏွစ္ေဟာင္းႏွစ္သစ္ဆိုသည္မွာ ဘာမွမထူးၿခားေသာ ၿပကၡဒိန္ေတြထဲက သာမန္ေန႔ရက္မ်ားဟု ကၽြန္ေတာ္ထင္သည္ ။ ႏွစ္ေဟာင္းတြင္လုပ္ခဲ့သမွ် ဘာမွမေၿပာင္းလဲ သြားသလို ႏွစ္သစ္တြင္ၿပဳလုပ္ မည့္အရာ မ်ားလည္း ဘာမွေၿပာင္လဲမသြားႏုိင္ေခ် ။ သူ႔ဘာသာသူ အစီအစဥ္တက် Program အတိုင္း ဘ၀က ၿဖတ္သန္းသြားမည္သည္ၿဖစ္သည္ ။ ထိုဘ၀ေရစီးထဲ ကၽြန္ေတာ္တို႔က အလိုက္သင့္စီးေမ်ာသြား ယံုပင္မ ဟုတ္ပါလား ။ ဘ၀ေရစီးအား ေၿပာင္းၿပန္ကူး မိသူေတြ ေရဆန္အားဆန္တက္ ခ်င္သူေတြ ေရစီး သေဘာနား မလည္သူေတြသာ ဘ၀ ပင္လယ္ထဲ ႏွစ္ၿမဳပ္ကုန္ၾကသည္ဟု ကၽြန္ေတာ္ ထင္မိပါသည္ ။

[♥] ႏွစ္တစ္ႏွစ္ ကုန္ဆုံးသြားတ့ဲ အေပၚ လြမ္းေမာတသတာမ်ိဳး၊ အခ်ိန္ မကုန္ေစခ်င္တာမ်ိဳး ရွိတတ္ပါသလား။္

အလြမ္းဆိုသည္မွာ ပူေဆြးတတ္ၿခင္းသေဘာမပါလွ်င္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္လြမ္းခ်င္ပါသည္ ။ ႏွစ္တစ္ႏွစ္ကုန္ ဆံဳးသြား သည့္ အေပၚေတာ့ ထူးထူးၿခားၿခားလြမ္းမိမည္မဟုတ္ပါ ။ အခ်ိန္မကုန္ေစခ်င္တာမ်ိဳးလည္းမရွိပါေခ် ။ အရာရာ ဟာ သူ႔ဘာသာသူ လွလွ ပပ သို႔မဟုတ္ရုပ္ဆိုးစြာ ၿပီးဆံဳးသြားမည္သာၿဖစ္သည္ ။

[♥] ႏွစ္သစ္ေရာက္ရင္ ေဆြမ်ိဳး၊ မိတ္ေဆြေတြကို ပို႔စ္စကဒ္မ်ား၊ e-card မ်ားႏွင့္ ႏႈတ္ခြန္းဆက္တာမ်ိဳး ရွိပါသလား။

ကၽြန္ေတာ့္သည္ ေဆြၾကီးမ်ိဳးၾကီးမွ ဆင္းသက္လာသည့္သူ မဟုတ္သူပီပီ ေဆြမ်ိဳးဆိုသည္မွာလည္း ရြာတြင္အေဖဖက္က အမ်ိဳးအနညး္ငယ္နဲ႔ၿမိဳ႕တြင္လည္း ဆယ္ေယာက္ ပင္မၿပည့္ေသာ ေဆြမ်ိဳးအနညး္ငယ္ သာရွိသည္ ။ ရြာမွေဆြမ်ိဳး မ်ား မွာ ေခတ္ေပၚသိပၸံ ပစၥည္းမ်ားႏွင့္အလွမ္းေ၀းသူမ်ားပီပီသူတို႔သည္ အင္တာနက္မ သိသလို အီးကတ္ဆိုသည္မွာလည္း အလြန္အလွမ္းေ၀းသည္ ။ ကၽြန္ေတာ္ပို႔စ္ကဒ္ေရးပို႔လိုက္လွ်င္ အူေၾကာင္ေၾကာင္ ႏုိင္ေသာေကာင္ ဟု ထင္မည္စိုး၍ ကၽြန္ေတာ္ မလုပ္ေတာ့ဟု ဆံုးၿဖတ္လုိက္ပါသည ္။ သို႔ေသာ္ ကၽြန္ေတာ့္ ထံမွ အြန္လိုင္းေပၚလုပ္၍ရေသာ ပို႔စ္ကဒ္ အီးကဒ္မ်ား လိုခ်င္လွ်င္ေတာ့ကၽြန္ေတာ္ပို႔ေပးႏုိင္ပါသည္ ။

ဤသို႔သာပင္ ခရစ္စမွတ္ .. ဒီဇင္ဘာ... ကၽြန္ေတာ့္ေမြးေန႔ အရာရာသည္ ႏွစ္သစ္ကူးမတိုင္ပင္ ရက္အနည္းငယ္ တြင္ အစီအစဥ္တက် ကုန္ဆံုးသြားတတ္ေသာ ၿပကၡဒိန္ထဲမွ သေကၤတမ်ားပင္ၿဖစ္ေပေတာ့သည္ ။

သက္တန္႔ခ်ိဳ

စာဖတ္ပရိတ္သတ္သူငယ္ခ်င္းမ်ားကို အစဥ္ေလးစားေသာအားၿဖင့္.......................

7 comments:

  1. ေပ်ာ္ရြင္ဖြယ္ ခရစ္စမတ္ေလး ၿဖစ္ပါေစအကို...

    ReplyDelete
  2. ရို႕စ္ပို႔စ္ေလးကို ဆက္လက္တက္ဂ္ေပးတ့ဲ အစ္မအျဖဴေရာင္နတ္သမီးနဲ႔ ေမးခြန္းေလးေတြကို စိတ္၀င္စားေအာင္ အေရးအသားေကာင္းေကာင္းနဲ႔ ေရးေျဖထားတ့ဲ ကိုသက္တန္႔ခ်ိဳတို႔ကို ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ရွင္။ ေအးခ်မ္းေသာ ႏွစ္သစ္တိုင္းကို ပိုင္ဆိုင္ရရွိႏုိင္ပါေစ။

    ReplyDelete
  3. ေက်းဇူးအထူး..
    Merry Christmas and Happy New Year...

    ReplyDelete
  4. ခရစ္စမတ္ပိတ္ရက္မွာလဲ ကိုယ္တို ့အလုပ္ကမပိတ္ပါဘူး။ ဒီေတာ့အလုပ္ပဲဖိလုပ္ရေတာ့မွာေပါ့။ သက္တန္ ့တစ္ေယာက္ထဲေတာ့မဟုတ္ပါဘူးေနာ္။

    ReplyDelete
  5. သက္တန္႔ရဲ႕ ဒီဇင္ဘာရက္ေလးေတြက ေပ်ာ္ရႊင္စရာေတြနဲ႔
    ျပည့္ဝေနပါေစေနာ္။
    ခင္တဲ့
    သဒၶါ

    ReplyDelete
  6. က်ေနာ္တို.လည္း christmas မွာ
    အလုပ္ဆင္းေနတယ္
    ဗုဒၶဘာသာေပမယ္. ဒီေန.ကိုလည္း ေပ်ာ္တယ္။
    အစ္ကို ေျဖထားတာေတြကိုၾကိဳက္တယ္
    က်ေနာ္လဲ အဲလိုပဲ ေတြးတယ္

    ReplyDelete
  7. ေပ်ာ္ရြင္ဖြယ္ ခရစ္စမတ္ေန႔နဲ႔
    ဒီဇင္ဘာပါဗ်ား
    ႏွစ္သစ္မွာ ေပ်ာ္ရႊင္ခ်မ္းေျမ႔ျခင္း အတိၿပီးေစဗ်ား

    ReplyDelete